Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Grand Vitara,2.0L, Benzina - SFAT ACHIZITIE/PARERI


Postări Recomandate

Va salut stimati membri!

 

Desi sunt baby membru, cu acordul dvs. as dori sa apelez la bunavointa, experienta si cunostiintele pe care dvs. le-ati acumulat!

Din varii motive sunt nevoit sa achizitionez a doua masina. Avand in familie pasionati de off road, cumnatul G Cherokee, 4.0, off road ready si socrul Vitara 1.6 tot off road ready, m-a "lovit" si pe mine putin acest microb :)

Pun pe "hartie" ce as vrea sa acopar ca folosire cu noua masina, pe care urmeaza sa o achizitionez in februarie, si v-as ruga sa ma ajutati cu parerea dvs.:

 

Masina tinta:

--> Grand Vitara 2.0 L Benzina, 2006-2010, manuala + GPL

 

Folosire:

--> Naveta zilnica, 30-50km

--> Pescuit Dunare

--> Off road, dar beginner, fara pretentii

--> Tractare rulota MMA 1000Kg

 

 

 

 

Multumesc anticipat!

 

Cu stima,

IC.

download.jpg.790493d8bed1ac44a37eb5b878ee56d1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am de aproximativ doi ani o asemenea jucarie, doar ca este automata. Masina este nivelul maxim de echipare: piele, navigatie, trapa, xenon, keyless. De 30.000 km are si instalatie de gaz. Sa nu te astepti la un consum decent din partea ei, a mea consuma GPL 12-13 % la sosea si 16-18% in Bucuresti. De cand o am nu a fost nevoie sa schimb nimic la ea, in acest moment se apropie de 185.000 km. Ca si tractiune este mult peste restul suv-urilor din aceeasi gama avand reductor si traction control. Sotia are un Rav4 si strict ca 4x4 Suzuki este mult peste. Ca motor mie j20a mi se pare unul din cele mai reusite motoare de la Suzuki.

O sa ai ceva de cautat pana gasesti una in mintile ei, piata este plina de dieseluri. Eu am cautat-o cca 4 luni, timp in care am batut ceva drumuri ca sa vad povesti frumoase cu fete mari.

Daca ai mai multe intrebari spune-mi si iti las numarul de tel pe PM.

Nicu

493bbaedb0f6888a885e7d632001c5f7.thumb.jpg.fb09d3a8ae75562d36c704d0fa118d73.jpg

543641268eef8fff5aa250763055f2e4.thumb.jpg.8e82edb9a67bd610d94d466da08cb163.jpg

Editat de NICU007
ex. SUZUKI SAMURAI 1992 - little red car
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@NICU007 , multumesc pentru raspuns. m-am gandit la cutie automata si eu, dar nu prea stiu ce sa zic avand deja un dsg in familie. Ma bucur ca ati comparat cu Rav4, asta era a doua varianta....

Pentru achizitie voi merge in afara, Germania sau Suedia, inca nu este 100% stabilit. Desigur, daca nu va deranjeaza, v-as deranja cu intrebari in legatura la ce sa fiu atent in momentul achizitiei.

 

Cu stima,

IC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Chiar daca spui de off road usor, poate ca reductia de la GV2 ar prinde bine. RAV4 nu are.RAV4 este 4x4 permanent, unele au si buton de blocare diferential central.

J20A este un motor foarte fiabil.

Gandeste-te si la spatiul din portbagaj, daca face fata cerintelor tale.

In Bucuresti va urma sa intre taxa de oxigen. Parerea mea ca marile orase vor copia ulterior exemplul. Gandete-te si la acest aspect.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Chiar daca spui de off road usor, poate ca reductia de la GV2 ar prinde bine. RAV4 nu are.RAV4 este 4x4 permanent, unele au si buton de blocare diferential central.

J20A este un motor foarte fiabil.

Gandeste-te si la spatiul din portbagaj, daca face fata cerintelor tale.

In Bucuresti va urma sa intre taxa de oxigen. Parerea mea ca marile orase vor copia ulterior exemplul. Gandete-te si la acest aspect.

 

Va salut,

 

Multumesc pentru comentariu!

 

Clar un sistem cu reductor ar face fata mult mai bine unei situatii de off road si da stiu, RAV4 are doar lock, dilema mea ar fi daca chiar imi trebuie sau nu pentru ce vreau eu ...Aici cred ca ar interveni si fiabilitatea 2.0 benzina GV2 vs 2.0 benzina RAV4 - la RAV4 am inteles ca ar fi ceva probleme la caseta de directie si cutia de viteze.

Din punct de vedere al spatiului din portbagaj nu prea conteaza, prima investie va fi GPL, deci pierd destul. Aici avanja ar avea RAV4, pentru ca se poate monta o butelie de 40L in spatiul de depozitare de sub polita din portbagaj, dar e destul de mic(incarcat are 32 L). A doua investitie va fi un roof rack custom, ca sa recuperez spatiu de stocare sau sa extind, infdiferent de masina :)

Din punctul de vedere al taxei, m-am orientat strict la ani 2006+, deci minim E4, dar daca as tinti spre un E5/E6 probabil as lua serios in calcul un Duster.

 

Cu stima,

IC.

 

Editat de chivui
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Va salut,

 

Multumesc pentru comentariu!

 

Clar un sistem cu reductor ar face fata mult mai bine unei situatii de off road si da stiu, RAV4 are doar lock, dilema mea ar fi daca chiar imi trebuie sau nu pentru ce vreau eu ...Aici cred ca ar interveni si fiabilitatea 2.0 benzina GV2 vs 2.0 benzina RAV4 - la RAV4 am inteles ca ar fi ceva probleme la caseta de directie si cutia de viteze.

Din punct de vedere al spatiului din portbagaj nu prea conteaza, prima investie va fi GPL, deci pierd destul. Aici avanja ar avea RAV4, pentru ca se poate monta o butelie de 40L in spatiul de depozitare de sub polita din portbagaj, dar e destul de mic(incarcat are 32 L). A doua investitie va fi un roof rack custom, ca sa recuperez spatiu de stocare sau sa extind, infdiferent de masina :)

Din punctul de vedere al taxei, m-am orientat strict la ani 2006+, deci minim E4, dar daca as tinti spre un E5/E6 probabil as lua serios in calcul un Duster.

 

Cu stima,

IC.

 

La RAV4 incape butelie de 60 de litrii in spatiul de sub portbagaj. Sistemul de 4x4 e o gluma comparativ cu cel de pe GV. Butonul de blocare a diferentialului este alta gluma, nu am simtit sa faca ceva senzational. Caseta de directie se reconditioneaza foarte usor (eu am reconditionat-o cu aprox 1000 ron si de 3 ani nu are nici o problema) iar la cutia de viteze nu am auzit de probleme, cel putin la automata. Ca si motorizare as spune ca 2.0 benzina de pe RAV4 este peste J20A. Este mult mai rafinat, mai silentios si mai putin gurmand. Masina, exceptand sistemul de tractiune, este peste GV2 din toate punctele de vedere (spatiu interior, modularitate, calitate a finisajelor, greierasi, sistem de franare si mai ales RUGINA).

 

Nu cred ca in prima etapa a taxei oxigen vor fi afectate masinile cu GPL, de altfel parca in ultima varianta sunt scutite de taxa inclusiv masinile euro3.

 

Editat de NICU007
ex. SUZUKI SAMURAI 1992 - little red car
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In teren, desi abordam drumuri usoare, putem intalani portiuni mai grele, ce trebuie musai depasite, situatii in care nu se poate intoarce. Sau poate fi un drum usor, iar daca ne-a prins ploaia....

Astfel ca masina cu reductor sau fara reductor este decizia fiecaruia. Si sa nu uitam de gume.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut @NICU007

 

Pfff, deci iar sunt in dilema. Acum intrebarea este daca off road-ul este minor, pe care merg ....:sc, pe gv pt transmisie sau pe rav4 pentru calitate per total in detrimentul transmisiei ?

 

As merge pe GV pentru tractiune si traction control. Eu am fost foarte multumit de ea.

  • Like 1
ex. SUZUKI SAMURAI 1992 - little red car
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Salut,

Aceleasi dileme le-am avut si eu...

Adica SGV sau Rav4, manuala sau automata, diesel saupbenzina/gpl.

Eu eram conditionat si de buget....

Si astfel am deci sa cumpar Grand Vitara automata, benzina.

Am ales-o pe asta:

c0f54371f8550ea4de960d5a2551a2af.thumb.jpg.0ea0bbcbac390d57e9a0a10e1c95dce9.jpg

4be6d0d46b5828fa051884fe042e5f7f.thumb.jpg.484c4b91e09ce63ab7f3393435ca62ff.jpg

Editat de Dacus_Malus

Suzuki Vitara 1990

Toyota Prius Hybrid 2006

Citroen C25 Autorulota 1990

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este SGV fabricata in 2006. Dotari: piele, cutie automata, trapa electrica, comenzi pe volan, xenon etc.

Motor benzina de 103kw.

Adusa din Norvegia=> 175000 km reali.

Dar trebuie platita si vama/tva la ea. Am platit un pret decent, masina e in stare foarte buna.

Va avea nevoie de instalatie gpl si de carlig de remorcare.

Revin cu costurile finale dupa ce o inmatrriculez.

 

PS: acest motor J20A este cu distributie pe lant?

Editat de Dacus_Malus

Suzuki Vitara 1990

Toyota Prius Hybrid 2006

Citroen C25 Autorulota 1990

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mufa e sub volan, si arata a OBD.... da nu e OBD (cel putin la mine)

Am cautat ce pini sunt conectati la mine (se vede cand te uiti la mufa), si nu se incadreaza in nici un standard/substandard OBD 1/2. Probabil ca e ceva proprietar. :(

Am incercat o chestiutza pt diagnoza OBD2 cu bluetooth, si la mine nu a mers.

Cineva gasise o scula profesionala care reusea sa vada codurile de erori, si atat. Nu putea nici macar sa le stearga.

 

Daca ai check engine ar trebui sa poti scoate codul cu "metoda agrafa" (se unesc 2 pini intr-o mufa de undeva pe la motor, iar check engine clipeste codul. Vezi pe youtube/net cum se face)

Daca vrei sa resetezi erorile/check engine, scoti borna de la baterie pt cateva minute.

Editat de cristianhaulica

Suzuki Grand Vitara 2.0 16valve 1998

0745-009633

cristianhaulica@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici o eroare.

Am gasit mufa obd si am reusit sa ma conectez cu telefonul printr-o aplicatie - Torque.

Sunt superincantat de masina, dar deocamdata nu am 1000 euro sa-i platesc vama,TVA , amenda ptr. tranzit si comisionarul vamal....

Astept sa vand o alta masina pe care o am de vanzare de 3 saptamani....si apoi ma voi bucura de suzukiul cel fain.

 

Suzuki Vitara 1990

Toyota Prius Hybrid 2006

Citroen C25 Autorulota 1990

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...
Mufa e sub volan, si arata a OBD.... da nu e OBD (cel putin la mine)

Am cautat ce pini sunt conectati la mine (se vede cand te uiti la mufa), si nu se incadreaza in nici un standard/substandard OBD 1/2. Probabil ca e ceva proprietar. :(

Am incercat o chestiutza pt diagnoza OBD2 cu bluetooth, si la mine nu a mers.

Cineva gasise o scula profesionala care reusea sa vada codurile de erori, si atat. Nu putea nici macar sa le stearga.

 

Daca ai check engine ar trebui sa poti scoate codul cu "metoda agrafa" (se unesc 2 pini intr-o mufa de undeva pe la motor, iar check engine clipeste codul. Vezi pe youtube/net cum se face)

Daca vrei sa resetezi erorile/check engine, scoti borna de la baterie pt cateva minute.

 

Salut.

Discuția este despre GV2. Tu ai GV1. Oare mufă e la fel?

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 luni mai târziu...
Este SGV fabricata in 2006. Dotari: piele, cutie automata, trapa electrica, comenzi pe volan, xenon etc.

Motor benzina de 103kw.

Adusa din Norvegia=> 175000 km reali.

Dar trebuie platita si vama/tva la ea. Am platit un pret decent, masina e in stare foarte buna.

Va avea nevoie de instalatie gpl si de carlig de remorcare.

Revin cu costurile finale dupa ce o inmatrriculez.

 

PS: acest motor J20A este cu distributie pe lant?

 

Am promis, am uitat, mi-am reamintit.

Costurile totale:

- achizitie 4200 euro

- vama+TVA+comisionar vamal = 1000 euro

- gpl =700 euro

- carlig remorcare omologat ptr. sarcina de 1750 kg = 200 euro

- RAR + inmatriculare = 300 euro (inclusiv omologare carlig si gpl)

TOTAL = 6400 euro

La banii astia am o masina impecabila, cu piele, climatronic, trapa, carlig omologat, gpl omologat.

Cu 175000 km reali la bord, carte service din Norvegia, un set de roti de rezerva cu jante de tabla si un alternator de rezerva.

Jante pe care le voi modifica in viitorul apropiat in sensul ca le voi face cu ET negativ....

Editat de Dacus_Malus
  • Like 1

Suzuki Vitara 1990

Toyota Prius Hybrid 2006

Citroen C25 Autorulota 1990

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...

Am eu GV benzina 2008, cumparat de nou, daca mai e de ajutor. Am jurnal de bord cam succint pe softpedia.

Am pus GPL BRC pe ea in 2010 si n a mers bine decat vreo 20.000km. Dupa 40.000km am renuntat la el, planat chiuloasa, schimbat scaune supape. De atunci am mai mers 50 mii km pe benzina fara probleme. Acum 130 si ceva de mii.

Destul de fiabila, ceea ce apreciez la masini, n am schimbat mare lucru (fara consumabile: cauciucuri, uleiuri, filtre 4-500 ron/an) in timpul asta, bare si bucse stabilizatoare, aeroterma, amortizoare. Plus distractia cu chiloasa. Motorul are curba de cuplu aiurea, nu mi place, aia 140 de cai ii simti greu. Masina de familie Bucuresti si plimbari, consum 9-11%.

Suzuki Grand Vitara 2008, 2l benz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare